Merdivenler -2-

Merdivenin kendimizce öneminde bahsetmiştik. Şimdi devamlı suretle merdivenle yatıp merdivenle kalkınca (merdivende yatmak zor ama olsun) başka fikirler de aklımıza geliyor. Render hususunda kusura bakmayınız fikrin verdiği heyecanla üzerinde durmadık. Bir gün uygulamayı başarırsak gerçek fotoğraflarını koyarız.

merd02

Bir diğer kardeşi;

merd03

Dönel merdiven;

merd04a

merd04b

merd04c

Bir de köşeli hatlara sahip bir merdiven denemesi.

“Ama silinmez ki bu merdiven” demeyin. Evet biraz zor ama silinebilir.

merd0b1

merd0a1

merd0c1

Okuduğunuz için teşekkürler.

5 Yanıt to “Merdivenler -2-”

  1. Böyle bir eser ( eser yani daha ötesi yok) nasıl benim aklıma gelmedi, neden ben tasarlamadım bunu diye o kadar kıskandım ki. Gerçekten çok başarılı. Tebrik ediyorum.

  2. Ellerinize saglık….
    Çok basarılı çalışmalar.

  3. Mehtap Yüksel Says:

    Çok başarılı ve yaratıcı dizaynlar. Umarım gerçekleşmiş uygulamalarını görebiliriz.

  4. tebrikler!!!!!

  5. TEBRİKLER…Ellerinize saglık….

Bir Cevap Yazın

